Telefon:

+36 30 846 2178

E-mail

info@mybetterlife.hu

Nyitvatartási idő

Hétfő - Péntek: 9-20

Elhatározni, hogy valamin változtatni akarunk, kialakítani egy új szokást (vagy letenni egy régit) ami később a mindennapjaink részévé válik bizony kíván némi elszántságot.
Ilyen például amikor megfogadjuk, hogy bevezetjük a rendszeres mozgást az életünkbe. Valóban elég 21 napig kitartani ahogy azt sok cikk írja?
A projekt szemlélet nem biztos, hogy segít ha tartós változást szeretnél elérni. Gondolkozz hosszú távon és dolgozz kitartóan a szokásodon – meg lesz az eredménye!
Nagyon fontos, hogy mi a motivációd?
A következő kérdések megválaszolására szánj egy kis időt:
Miért csinálod? (pl. Szeretnék fittebb és energikusabb lenni, egészségesebb lenni, szeretném a testemet formálni…)
Miért szeretnél fittebb lenni? (próbálj minél több érvet felhozni)
Miért lesz jó neked még ez az új szokás? És még?…
Legjobb ha ezeket fel is írod magadnak, hogy egy nehezebb napon emlékezni tudj rá miért is kezdted el és miért kell kitartanod.

Ajánlott cikkek