Telefon:

+36 30 846 2178

E-mail

info@mybetterlife.hu

Nyitvatartási idő

Hétfő - Péntek: 9-20

Sokan járnak masszázsra feszültség oldó hatása miatt, mert stresszes az életük vagy épp egy intenzív, pörgős időszakot élnek meg. 😣 Nem tudnak kikapcsolni és ez a stresszhormonok miatt van ami ilyenkor választódik ki. A stresszhormonok hosszabb távú folyamatos jelenléte nagyon káros az egészségre és a nyugodt alvást is megzavarja❗️

A masszázs nyugtatóan hat az idegrendszerre – paraszimpatikus állapotba kerül. Csökkenti a magas vérnyomást és a feszült izmokat is lazítja.

Mit tehetünk mi magunk a nyugodt alvásért❓

🌜 Esti rutin: Nem is gondolnánk milyen fontos, hogy mivel töltjük a lefekvés előtti 1-2 óránkat. A mesterséges fény, villódzó képek és intenzív hanghatások (tv, okostelefon és egyéb kütyük) inkább tovább ingerlik az idegrendszert mintsem megnyugtatnák. Ilyenkor már mellőzzük a „kütyüket” amennyire lehet. Inkább olvassunk egy könyvet, hallgassunk nyugtató zenét és hangolódjunk az alvásra.

🌜 Étkezési szokások: Lefekvés előtt 3-4 órával már ne együnk nehéz ételeket és ne együk tele magunkat, de éhesen se feküdjünk le. Időben fogyasszuk el a könnyű vacsoránkat. Egy csésze finom gyógynövényes tea is segíthet, pl. citromfű, macskagyökér vagy különböző keverékek is kaphatók sok helyen pl. drogériákban, bioboltokban.

🌜 Nyugtató fürdő illóolajokkal: Egy hektikus nap után segít a testet és az elménket is ellazítani. Az egyik legjobb és legismertebb nyugtató hatású olaj a levendula. Szánj magadra legalább 20 percet, hogy elengedd a napi feszültséget.
A konkrét receptet megtalálod ebben a korábbi posztban: https://www.facebook.com/betterlife.masszazs.hu/photos/1083845025369087

👌 Használhatod a levendula olajat a hálószobában is. Tegyél 4-6 csepp levendula olajat diffúzorba lefekvés előtt fél órával. Így mire ágyba kerülsz már jól átjárta a szoba levegőjét a nyugtató aroma.

🧘‍♀️ Jóga: Egyes jóga pózok segítik oldani a stresszt, lecsendesítenek, ellazítanak. Az esti órákban egy 10-15 perces kis átmozgatás és a légzés tudatos megfigyelése, lecsendesítése jó hatással van a nyugodt alvásra.
Néhány javasolt jóga ászana (testtartás): mardzsari, anahata, balászana, fekvő gerinccsavarás, savaszana.